Over LTC De Meent

LTC De Meent is sinds de oprichting in 1942 een club waar prestatief en recreatief tennis goed naast elkaar bestaan. De vereniging telt ongeveer 550 leden, waarvan ca. 200 juniorleden. Bij De Meent moet iedereen met plezier kunnen tennissen, zowel de recreanten als de toernooi- en competitiespelers.

Daarnaast worden er jaarlijks diverse toernooien georganiseerd voor jeugd en senioren, zoals de Open Meent en clubkampioenschappen. LTC de Meent is een gezellige familieclub met een ontspannen sfeer en op veel fronten vrijwillige inzet van onze leden. Ons sportcomplex aan de Meerweg te Bussum bestaat uit zes gravelbanen, waarvan vier gravel Pro banen onder afschot. Al onze banen zijn verlicht en er kan 's avonds tot 22.30 uur worden getennist. Tijdens evenementen zoals het Open Meent toernooi, de clubkampioenschappen en de competitie kan dat langer zijn. De banen worden  intensief onderhouden door een actieve accomodatie commissie in samenwerking met Topcourt.